داستان برند فیروز (عرضه کننده محصولات شوینده و بهداشتی)

بازدید: 2,148 بازدید
داستان برند فیروز (لوگو فیروز)

داستان برند فیروز (عرضه کننده محصولات شوینده و بهداشتی)

گروه بهداشتی فیروز در سال ۱۳۵۳ با مشارکت شرکت جانسون اند جانسون آمریکا به عنوان اولین تولید کننده محصولات بهداشتی کودک در خاورمیانه آغاز به کارکرد و امروز پس از گذشت ۴۰ سال به عنوان بزرگترین تولید کننده تخصصی محصولات کودک در ۵ گروه محصولی، کالاهای متنوعی را عرضه می کند.

گروه بهداشتی فیروز یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشت کودک در ایران و خاورمیانه است. این شرکت در سال ۱۳۵۳ با مشارکت شرکت آمریکایی جانسون و جانسون و با نام شرکت جانسون اند جانسون ایران تأسیس شد.

بخش عمده کارکنان شرکت را ناتوانان تشکیل می‌دهند.در سال ۱۳۹۲ پرسنل شرکت ۲۱۰ تن بوده‌اند که معادل ۸۶ درصد را ناتوانان از نابینایان و ناشنوایان گرفته تا ناتوانان جسمی و حرکتی و بیماران ام اسی تشکیل می‌دهند.

شرکت فیروز تنها شرکت ایرانی است که با حضور افراد خاص عنوان تنها کارخانه معمولان ایران را به نام خود ثبت نموده است.

لوگو شرکت فیروز

سبک طراحی این لوگو به شیوه لوگوتایپ نوشتاری می باشد. به همین دلیل برخلاف باقی شرکت های آرایشی و بهداشتی با عنوان لوگو تایپ نوشتاری در این مجموعه روبرو هستیم. خطوط طراحی بسیار ضخیم و با استقامت طراحی شده اند. به شکلی که در فواصل دور هم کاملا خوان و در تیررس مخاطب قرار دارند. نوع طراحی حروف به شکلی انجام شده است که قابلیت خوانایی بسیار بالایی با قرار گرفتن بر روی لیبل ها را دارد.

رنگ آبی نماد اعتماد و اطمینان است که شاید عنوان قابل قبولی برای کاربرد آن در این لوگو باشد.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی پایون عرضه کننده تمامی محصولات برند فیروز

مقاله توسط وبسایت کانون تبلیغاتی گراف تهیه و ارائه شده است

دسته بندی مجله آرایشی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت